Noteikumi


Vēloties nodrošināt uz savstarpējo sapratni balstītu sadarbību ar klientiem, lūdzam iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos SIA “Nāra Plus”, vienotais reģ. Nr. 40003484018 (turpmāk tekstā – Xmarket.lv) piedāvāto preču iegādes noteikumus.


A) Balstoties uz to, ka Xmarket.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek noslēgts Distances līgums.


B) Visa informācija – ieskaitot lietošanas noteikumus, preču aprakstus, cenas, piedāvājumus, līzinga un piegādes nosacījumus var tikt mainīta www.Xmarket.lv vietnē bez iepriekšēja brīdinājuma un ir spēkā publicējot informāciju vietnē www.Xmarket.lv .


Lietošanas noteikumi

1. Pasūtījumu iespējams noformēt vietnē www.Xmarket.lv, pa telefonu 23272072, www.Xmarket.lv čatā,  epastā [email protected] vai klientu apkalpošanas centrā Smaidu iela 11, Dreiliņi, Stopiņu nov., LV2130

2. Vietnē norādītās cenas ir iekļaujot nodokļus.

3. Noformējot pasūtījumu nepieciešams norādīt telefona numuru un epasta adresi, saziņai, lai varētu informēt par pasūtījuma izpildes procesu, kā arī , ja nepieciešams nosūtīt papildus informāciju un dokumentāciju.

4. Pasūtījumu var noformēt gan kā nereģistrēts klients, gan reģistrēts. Lai kļūtu par vietnes www.Xmarket.lv registrētu lietotāju ir jāievēro interneta vietnē noteiktā reģistrēšanās kārtība.

5. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes veidu var norēķināties – izmantojot bankas pārskaitījumu vai līzinga kompānijas (aizpildot līzinga kompānijas pieteikuma anketu) pakalpojumus maksājot attālināti un skaidrā naudā vai ar norēķinu karti preces saņemšanas brīdī ( tikai Xmarket.lv preču izdošanas punktā Smaidu iela 11, Dreiliņi, Stopiņu nov., LV2130). Lai pieteiktos līzingam, jāievieto prece grozā un jāizvēlas maksājuma veids “līzings”, turpmākajos soļos ir jāaizpilda pieteikšanās anketa. Aizpildīto pieteikumu izskata līzinga kompānija un sazinās ar klientu , lai precizētu tālākās darbības. Pasūtot preci sniedzam iespēju izvēlēties vienu no piegādes veidiem:

5.1. Preču saņemšana Xmarket.lv preču izdošanas punktā Smaidu iela 11, Dreiliņi, Stopiņu nov., LV2130, darba dienās 09:00-18:00 - Bezmaksas

5.2. Kurjerpiegāde  uz norādīto adresi darba dienās  08:00-19:00 – maksa par pakalpojumu tiem aprēķināta balstoties uz preces svaru un piegādes adresi. Konkrēts piegādes laiks tiek precizēts sazinoties ar klientu pirms plānotā piegādes laika.

5.3. Pakomātos, saņemšanas punktos un Latvijas Pasta filiālēs piegāde tiek nodrošināta darba dienās un apmaksa ir atkarīga no izvēlētā piegādes veida (Latvijas Pasta filiāle, Circle K, Omniva, DPD) un preces  svara un izmēra.

5.4. Gadījumā, ja tiek pasūtītas vairākas preces ar piegādi, klients var saņemt visas preces kopā vai pa daļām.

6. Ja izvēlaties saņemt sagatavoto pasūtījumu Smaidu iela 11, Dreiliņi, Stopiņu nov., LV2130, lūdzam ņemt vēra, ka pasūtījumu nepieciešams izņemt 3 darba dienu laikā, no dienas, kad saņemta SMS ar informāciju, ka pasūtījums ir sagatavots saņemšanai.

7. Saņemot preci, pirms tās lietošanas lūdzam iepazīties ar preces lietošanas  instrukciju  un lietot to saskaņā ar ražotāja norādījumiem un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

8. Piedāvātajām precēm ir spēkā ražotāja sniegtā garantija, ja ražotājs tādu piedāvā. Garantijas termiņš un citi noteikumi ir norādīti preces apraksta vai preces pievienotajos garantijas dokumentos. Garantija neietekmē tiesības, kas Pircējam piešķirtas ar normatīviem aktiem. Preces servisa apkalpošana tiek veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju aizsardzības (PTAL) normām. Pirkuma dokumentos ir aizliegts veikt jebkādas izmaiņas, pārrakstīt un labot.

9. Patērētājam ir tiesības izmantot Atteikuma tiesības, balstoties uz Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) un reglamentējošajiem Ministru Kabineta noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par  distances līgumu”, kuros noteikts, ka pircējam ir tiesības atteikties no līguma 14 kalendāru dienu laikā un iesniegt atpakaļ interneta veikalā iegādāto preci. Xmarket.lv saglabā tiesības nepieņemt preci, gadījumā, ja tā ir mehāniski bojāta, vai ar nepilnīgu komplektāciju. Lai vienotos par preces atgriešanu, lūdzam sazināties ar mums elektroniski [email protected] vai pa telefonu +371 23272072 un aizpildīt atteikuma veidlapu

10. Atgādinam, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas

11. Ievērībai - preču sortiments un cenas var tikt mainītas bez iepriekšējā paziņojuma. Preču ražotāji  var mainīt preču specifikācijas bez iepriekšējas Xmarket.lv paziņošanas. Preces raksturojumā tiek izmantota ražotāja sniegtā informācija un attēli.

12. Vietnes www.Xmarket.lv lietotājs piekrīt saņemt informāciju no Xmarket.lv veikala par dažāda veida aktualitātēm.

13. Saistībā ar izmantotajiem pakalpojumiem Xmarket.lv ir tiesīgs nosūtīt paziņojumus, atgādinājumus par uzsāktajiem , bet nepabeigtajiem pakalpojumiem un citu informāciju uz ievadīto elektronisko e-pasta adresi ar mērķi uzlabot pakalpojumu sniegšanas kvalitāti. Tāpat Xmarket.lv ir tiesīgs nosūtīt informāciju par jaunumiem, akcijām, atlaidēm un īpašajiem piedāvājumiem.

14. Norādot savu e-pasta adresi Xmarket.lv, piekrītiet, ka ta tiek iekļauta datu bāzē un uz to var tik nosūtīta informācija/paziņojumi par uzsāktajiem , bet nepabeigtajiem pasūtījumiem. Lūdzu ievērojiet, ka uzrādot savu e-pasta adresi vai nosūtot jebkādu informāciju uz www.Xmarket.lv, esat piekritis, ka šos datus Xmarket.lv var izmantot iepriekš minētajos nolūkos, ieskaitot informēt par jebkādām izmaiņām, jaunumiem un piedāvājumiem.

15. Veicot pasūtījuma noformēšanu ir izvēles lauks, vai piekrītiet saņemt Xmarket.lv jaunumus un piedāvājumus. Atzīmējot šo lauku piekrītiet saņemt ziņas no Xmarket.lv. Ja vēlaties atteikties saņemt piedāvājumus, lūdzam izsūtnē atzīmēt, ka nevēlaties saņemt piedāvājumus vai rakstiet uz [email protected].

16. Xmarket.lv lūdz Pircēju ziņot par pamanāmām neprecizitātēm preces raksturojumā vai attēlā sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa telefonu +371 23272072 vai elektroniski  [email protected]

17. Sūdzību un ieteikumu gadījumos Xmarket.lv lūdz sazināties elektroniski [email protected] vai telefoniski +371 23272072. 

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi [email protected] vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Druvienas iela 18-11, Rīga, LV-1079.  Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no tās saņemšanas brīža. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūsu sūdzības atzīšanai par nepamatotu, Jums ir tiesības izmantot normatīvos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

-vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju

-iesnieguma iesniegšanas datumu

-strīda būtību, pieprasījumus un to pamatojumu

Informācija par strīdu risināšanas procesu: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

18. Jautājumu vai neskaidrību gadījuma Xmarket.lv lūdz sazināties pa telefonu +371 23272072  vai elektroniski [email protected]

19. Xmarket.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikalam neizdevās sazināties ar klientu pa viņa norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi.


Atteikuma tiesības

Distances līguma gadījumā Pircējs ir tiesīgs izmantot Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.pantā noteiktās atteikuma tiesības, 14 dienu laikā atkāpjoties no noslēgtā līguma. Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā. Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējam 14 dienu laikā no atteikuma paziņošanas dienas ir jāatdod vai jānosūta piegādātā prece veikalā vai pēc juridiskās adreses – SIA "Nāra Plus" Jur. adrese: Druvienas iela 18-11, Rīga, LV-1079. Juridiskas personas nevar izmantot atteikuma tiesības.

Atteikuma radītās sekas:

Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības vai kvalitātes zudumu, ja atteikuma tiesību termiņā prece ir izmantota vairāk, nekā nepieciešams tās pārbaudei vai īpašību noskaidrošanai (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Pircējam ir tiesības preci lietot tikpat lielā mērā cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes veikalā un cik tās nepieciešams preces pārbaudei. Tas ir, iepazīties ar preces vizuālo izskatu, neveicot nekādas manipulācijas, tai skaitā neievietojot SIM karti, nesinhronizejot datus, neinstalējot programmas u.c. Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmanšanas termiņā, kas nav savienojuma ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos. SIA "Nāra Plus" lūdz pircēju lietot preci tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei, tik pat lielā mēra, cik to varētu izdarīt veikalā, novērtējot preces krāsu, izmēru, materiālu u.c. Klients ir atbildigs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

Ja Jūs atteiksieties no šī līguma, mēs atmaksāsim visus no jums konkrētā distances līguma ietvaros saņemtos maksājumus, izņemot piegādes izmaksas, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad SIA "Nāra Plus" tika informēts par lēmumu atteikties no šī līguma. SIA "Nāra Plus" var aizturēt naudas atmaksājumu līdz brīdim, kamēr būs saņēmtas patērētāja nosūtītās, atgrieztās preces.

Izmantojot atteikuma tiesības Jums būs jāsedz preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas.


Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības 20.05.2014. Ministru kabineta noteikumu Nr.255 Noteikumi par distances līgumu 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:

  • Preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā

  • Preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas.

  • Patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (kā - smaržas, ausīs ieliekamās audio austiņas, zobu birste, epilātors, bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, matu taisnotāji, un citas tamlīdzīga rakstura preces). Prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajauksies ar citām lietām.

  • Patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm.

  • Patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.

  • Līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu.

  • Ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Norādītie nosacījumi, neierobežo Pircēja likumiskās tiesības.

  • Šeit, Jūs, varat ielādēt speciālo blanku, preces atteikuma gadījumā.

BEZMAKSAS PIEGĀDE*
RAŽOTĀJA GARANTIJA
IZDEVĪGAS CENAS
+371-23272072
P-PK 9-18
KATEGORIJAS
Rādīt visas kategorijas